H&M zažívá nepříjemné časy plné přešlapů.Po excesu s „rasistickou“ mikinou s nápisem „Coolest monkey in the Jungle“ na malém černouškovi, který vedl až k ukončení spolupráce G-Eazyho a Weeknda, teď přichází další problém.

H&M se totiž rozhodlo natočit reklamu před New Yorskou stěnou, na které byl graffit od známého LA umělce Revoka. Ten se rozhodl přihlásit o autorství a H&M na to odpovědělo žalobou. Tím si společnost vysloužila obrovskou vlnu kritiky po celém světě od všech členů graffiti komunity.

Švédská oděvní společnost sice vydala statement, ve kterém se omlouvá a umělce podporuje, to už ale je bohužel pozdě.

Celá věc vedla k masovému ničení prodejen H&M po celém světě, které stále trvají. Ty teď zažívají těžké časy a účty za čištění budou asi hodně mastné.

K celé kauze se vyjádřil i Separ, který je známý svou dlouholetou aktivitou na slovenské graffiti scéně.

 

🔁 @gordon_gekkoh . "#beks #geso #sfgraffiti #bayareagraffiti #graffiti"

A post shared by Graffiti vs H&M (@_graffiti_vs_hm_) on