Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Opustit zaměstnání, založit firmu, vystavět funkční online platformu pro profesionály v oblasti krásy, získat klienty a zůstat celou dobu pozitivní. To vše dokázala bývalá auditorka a konzultantka Lenka Šťastná během pouhých několika měsíců.

logo_text_eng_150px

„Nápad se zrodil ve chvíli, kdy jsem pracovala v open space kancelářích a řešila problém, jak se diskrétně objednat na manikúru, aniž by se to z mého telefonického hovoru dozvěděla celá kancelář. Připadalo mi, že málokterý beauty profesionál nabízí svým klientům možnost rezervovat si návštěvu salonu online. Navíc mnoho z nich postrádá základní kvalitní webovou prezentaci. Museli jsme však postavit několik beta verzí, abychom si ověřili, do jaké míry se náš produkt potkává s potřebami trhu,“ říká zakladatelka beauty startupu SALON24.

Rezervace i management v jednom

SALON24, jehož plně funkční verze byla spuštěna v květnu letošního roku, nabízí profesionálům spojení se stávajícími klienty přes online rezervace a také možnost budovat si portfolio své práce. Nejedná se však pouze o rezervační systém, ale o software, který nabízí opravdu komplexní řešení celého byznysu – od prezentace na webu, po online kalendář, evidenci klientů a rezervaci, až plánovanou pomoc při přípravě podkladů pro elektronickou evidenci tržeb včetně automatického exportu tržeb za dané období.
„V oblasti krásy je důležité udržovat s klientem úzkou vazbu. Od začátku proto bylo naší snahou zprostředkovat klientovi bližší kontakt se svým oblíbeným profesionálem. Majitel salonu má kompletní přehled o klientově návštěvnosti nebo preferencích a může ho cíleně oslovovat nebo informovat – například mu pošle upomínkovou sms před každou návštěvou nebo nabídne speciální slevu k jeho blížícím se narozeninám. A naopak registrovaný klient, který absolvuje návštěvu v salonu, může přidat na stránky hodnocení služeb, což je pro majitele ta nejlepší reklama,“ doplňuje Lenka.

hires-192

Vstříc klientům i zaměstnancům

V přehledném katalogu SALONU24 vždy naleznete tu správnou službu, ať již podle typu (manikúra, pedikúra, kosmetika, vlasový styling, masáž aj.) nebo na základě časové a místní dostupnosti profesionála. Pokud jste připojeni online, můžete si objednávku vyřídit kdykoli se vám to hodí. „Nově jsme navíc rozšířili funkcionalitu systému tak, aby vyhovovala i salonům s více zaměstnanci. Pokud jste tedy zvyklí objednávat se výhradně u jedné kadeřnice, v našem systému si to jednoduše navolíte. V případě, že naopak potřebujete službu rychle, SALON24 vám nabídne nejbližší možný termín,“ vysvětluje Lenka.

Papírový diář je minulostí

A co představovalo pro zakladatelku Lenku největší výzvu? „Z počátku jsem si musela zvyknout na to, že jsem sama svým šéfem, a že projekt stojí víceméně na mé aktivitě. Poté, co se nám konečně podařilo vytvořit první verzi a začali jsme oslovovat potenciální klienty, jsme pak narazili na problémy jiného druhu. Výzvou pro nás bylo přesvědčit klienta, aby překonal zažitý stereotyp a odhodil navždy svůj papírový diář, což se zatím postupně daří.“
SALON24 je unikátní online platforma, která maximalizuje potenciál vašeho salonu či podnikání v oblasti krásy, zdraví a životního stylu.

Více informací se dozvíte na webu či Facebooku.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Komentáře obsahující útoky na třetí osoby, linky na externí zdroje (URL) a taky komentáře neobsahující názor k tématu článku nebudou publikovány. Děkujeme za pochopení a přejeme plodné diskuze.

« REKLAMA »