Zájem o nakupování nábytku na internetu stále roste. Vyplývá to z prodejních statistik největšího tuzemského e-shopu s nábytkem MT nábytek. Zatímco letos za první pololetí e-shop vyřídil 45 tisíc objednávek, loni to bylo 25 tisíc, o rok dříve 10 tisíc. Nejčastěji zákazníci vybírají nábytek v neděli podvečer.

MT_nabytek_loznice_Manuela
Největší český nábytkářský e-shop MT nábytek vybavil za první pololetí přes 45 tisíc objednávek, což je v porovnání s loňskem téměř jednou tolik. „S naším růstem souvisí i navyšování kapacit skladů a logistiky. Otevřeli jsme distribuční centrum v Praze, které zvyšuje rychlost dodání a zamezuje chybovosti,“ uvedla Petra Triščíková z e-shopu MT nábytek, který do nabídky nově zařazuje i bytové doplňky. Růst společnosti se projevuje také na růstu počtu zaměstnanců. „Aktuálně za fungováním e-shopu stojí více než 250 lidí,“ doplnila Triščíková.
Nejčastěji zákazníci e-shopu vybírají nábytek v neděli podvečer. „Málokdy se však stane, že by nábytek koupili hned při první návštěvě webu. Potřebují změřit místo, kam nábytek umístí, a také se radí s rodinou. Většinou tak k nákupu dojde při druhé či třetí návštěvě,“ vysvětluje nákupní chování Petra Triščíková z tuzemského e-shopu MT nábytek. Podle ní navíc není výjimkou, že se nákup uskuteční i po měsíci od první návštěvy.

MT_nabytek_loznice_Puebla
Nově též roste počet zákazníků, kteří pro svou objednávku využívají mobilní telefon. „Podíl objednávek z mobilního telefonu se zdvojnásobil. V prvním pololetí letošního roku tyto objednávky představují 12 procent z celkového množství,“ uvedla Triščíková. Počítač pro vytvoření objednávky však využívá stále nejvíce zákazníků, konkrétně 81 procent.

MT_nabytek_sestava_Korvin

Zdroj: MT nábytek