Vykouklo slunce a sportovat se hned bude lépe. Že ne? Jestli potřebujete k pohybu větší motivaci, inspirujte se.

Překonání sama sebe je potěšením, které uspokojí téměř každého. Navíc, když výsledky uvidíte rychle. To se stane při přesném dodržení jedné z následujících výzev. Vypadá to, že zima definitivně zamávala a snad už nám bude jen tepleji. Obujte sportovní boty, nové funkční oblečení a jde se na to.

1 PLANK CHALLENGE – BŘIŠÁKY JAKO JEŽÍŠ

Určitě už jste o ní slyšeli. Ale zkusili jste ji? Tato výzva slibuje zpevnění středu těla a posilnění svalů břicha na maximum. 30 denní „challenge“ má pouze jedno cvičení, které musíte provádět každý den a pomalu přidáváte časový úsek, po který tzv. plank nebo-li vzpor děláte. Tím si zaručíte postupné vybudování pevného středu těla a ujistíte se, že poslední den zvládnete výzvu bez problémů.

10413222_1699235287022094_1655989413_n

Stačí se tomuto cvičení věnovat pouze jednou denně po uvedený čas, pokud se ale cítíte motivovaní, klidně si přidejte. Během finálního dne totiž jakékoliv opakování bude velmi náročné.

Nevíte, jak se plank dělá? Podívejte se na následující krátké video a všimněte si postavení těla. Pokud budete plank dělat špatně, nedocílíte vytoužených úspěchů.

2. SQUAT CHALLENGE – PRODŘEPUJTE SE K DOKONALÉMU POZADÍ

Stehenní svaly a pozadí dostanou zabrat, nebudete ale litovat.

Zároveň posílíte celé tělo a výsledky budou rychle znát. Stejně jako u plank challenge, u tohoto cvičení se stačí věnovat mu jednou denně po uvedený počet opakování. Ta se každý den zvyšují.

10859998_188462851531943_1302897924_n

Co se týče cvičení, která formují pozadí, neexistuje lepší volba, než je dřep. Posiluje totiž nejen vaše hýždě, ale také stehna a střed těla. Navíc zvyšuje produkci anabolických hormonů díky tomu, že používá více svalových skupin. Anabolické hormony jsou známé tím, že pomáhají zbavovat se tuku a budovat svalovou hmotu tak, abyste dosáhli vyrýsovaného vzhledu.

Jak na to?

3. PUSH-UP CHALLENGE – KLIKUJTE PRO SÍLU

Kliková výzva je skvělou cestou za zpevnění horní části těla a při splnění naplánovaných třiceti dní slibuje velký rozdíl ve vaší síle a vyrýsování svalů.

Klasický klik je perfektním cvičením, které využívá několik svalových skupin v ramenou, hrudi, zádech a středu těla a buduje tak celkovou funkční sílu. Kliková výzva slibuje i mnohem lepší postavení těla, rozlučte se tedy s hrbením nad monitory.

12797726_798964680246885_1805332504_n(1)

Počet kliků, kterého chcete dosáhnout, si určete sami podle vašich schopností. Nemusíte tedy začínat na uvedeném počtu, ale klidně na vyšším či nižším. Pamatujte, že ve výzvách jde hlavně o překonání sebe sama.

Jak provést správný klik?

Jestli vás nebaví dlouhotrvající sportovní aktivity anebo neradi čekáte na výsledky dlouho, uvedené výzvy jsou tím pravým pro vás. Vyzkoušejte některou z nich anebo klidně všechny a uvidíte, že nebudete litovat.

 

Zdroj: Instagram, YouTube

Komentáře obsahující útoky na třetí osoby, linky na externí zdroje (URL) a taky komentáře neobsahující názor k tématu článku nebudou publikovány. Děkujeme za pochopení a přejeme plodné diskuze.

« REKLAMA »