Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Ti z nás, co se rádi považujeme za pupek světa, máme dodnes Rusko a Rusy za mužíčky, co pijí domácí vodky někde v zemljankách. Samozřejmě s výjimkou pár oligarchů. Rusky pak jako jejich nevkusně oblečené, divné milenky. Máme za to, že teplá voda je pro ně exotika a koukají se na nás zde v ČR jako na Západ a svoje vzory.

Nekoukají.

Moskva je město s populací téměř jako celá ČR (12 mil. vs. 15 mil.). Moderní Rusové se umí oblékat. To, co vydává Cosmopolitan v Moskvě dnes, bude v Praze za půl roku (Rusové tvrdí, že za dva roky, ale tak nebuďme k sobě zlí). Naše holky mají za špatně se oblékající, obtloustlé a celkem volných mravů. Ale to je jiné téma, které určitě někdy zpracujeme. Teď se vraťme k tématu, který předesílá titulek.

Obrovský pokrok Ruska demonstruje i kvalita tamní edice časopisu PLAYBOY. Podle mnoha hlasů je nejlepší na světě, s nejkvalitnějším papírem, odvážnými super fotkami a hromadou inzerce, kterou může středoevropský trh jen tiše závidět. Pro vydavatele, německý dům BURDA, je Rusko druhý největší trh po domácím.

Trošku jsme posurfovali a posuďte sami. Není to nuda – jakou občas, no, v podstatě většinou glamour bývá, nebojí se fotit a publikovat úplně jinak, a musím přiznat, že mne to hodně baví.

1 (1)

1 3 04_ 5

d2fb6e96956ed7846b08f8bf234fe27d
0_7a5c5_cbbfe4d9_orig
2ee86a2e08bc851de466cdf8c2de24cb
3afd8d71694338fc50d8fa24a4d37e01
806fb07d01bf7b09aedfd9b99bb565c5
8353c515316455.5628f5ff4505e
2015-04-25 19.40.13
aa7324d49b5738e05d204d5e9a30e425
1333842523_lera_kudryavceva_5
1385196563_hilkevich-playboy-1
1385196635_hilkevich-playboy-4
1385196644_hilkevich-playboy-6
NataliaPereverzevaMissEarthRussia2012Scandal
playboy-russia-2013-april-01-single
playboy-russia-9362.jpeg
playboy-russia-9717

No, asi musíme uznat, že toto nevypadá jako foceno v zemljance, co myslíte?

Foto: Pinterest, Facebook, PlayboyRussia

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone

Komentáře obsahující útoky na třetí osoby, linky na externí zdroje (URL) a taky komentáře neobsahující názor k tématu článku nebudou publikovány. Děkujeme za pochopení a přejeme plodné diskuze.

« REKLAMA »